Сторінка соціального педагога

/Files/images/photo_2893391434796345284_c.jpg

Новицька Анна Олексіївна

/Files/images/sotsped/photo_5220119645904818561_x.jpg/Files/images/Електронна пошта.png

Основні напрями роботи:
  1. Вивчення індивідуальних особливостей учнів та надання практичної допомоги всім, хто бере участь у педагогічному процесі: учням, учителям та батькам.
  2. Продовження роботи з формування сприятливого соціально-психологічного клімату в учнівському колективі.
  3. Супровід дітей пільгового контингенту.
  4. Профілактика правопорушень серед дітей.
  5. Профілактика комп`ютерної залежності.
  6. Профілактика алкоголізму, вживання наркотичних та психотропних речовин, ВІЛ/СНІДу.
  7. Попередження насильства у сім’ях дітей або випадків виникнення реальної загрози його вчинення.
  8. Супровід дітей, які опинились у складній життєвій ситуації.
  9. Пропаганда здорового способу життя.
  10. Запобігання торгівлі людьми.
  11. Проведення індивідуальних та групових консультацій для учнів, батьків та класних керівників.
  12. Соціальний захист прав та свобод дітей.
  13. Проведення профорієнтаційної роботи з учнями 9-11-х класів.
  14. Супровід дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання.
  15. Супровід дітей з сімей внутрішно переміщених осіб (ВПО).

Соціально-педагогічна діяльність є різновидом багатьох видів діяльності. Вона спрямована на досягненні певних цілей та результатів, які зумовлюються метою конкретної діяльності.

Напрямки роботи безпосередньо впливають на функцію соціально педагогічної діяльності.

1. Комунікативна функція. Забезпечує налагодження взаємодії особистості, соціальної групи та державних і недержавних організацій, що виступають клієнтами, волонтерами, спонсорами та партнерами в соціально-педагогічній роботі.

2. Організаторська функція. Характеризує соціально-педагогічну діяльність з точки зору соціального менеджменту, що полягає в структуруванні, плануванні, розподілі видів професійної діяльності та координації роботи з різними соціальними інститутами та представниками споріднених професій - теоретичні засади організаторської діяльності соціального педагога.

3. Прогностична функція. Виконує змістовно-цільові та організаційні – методичні завдання. В першу чергу це передбачення результатів зусиль соціального педагога щодо різних аспектів його професійної діяльності. Також це ідеальне "програвання варіантів' різноманітних технологій соціально-педагогічної діяльності та вибір серед них тих, що зможуть забезпечити максимальну результативність за розумних витрат зусиль і часу.

4. Охоронно-захисна. Спрямована на відстоювання прав та інтересів дітей і молоді на основі державних та міждержавних документів, з метою забезпечення для неповнолітніх та молоді гарантованих їм прав та умов життєдіяльності - основні права підлітків та молоді закріплені в міждержавних документах.

5. Діагностична функція. Покликана виявляти окремі соціальні аномалії в певному мікросоціумі конкретизувати проблеми клієнта, особливості клієнта чи певної групи.

6. Попереджувально-профілактична робота. Має за мету, виявлення, запобігання та обмеження асоціальних явищ, забезпечення умов для формування соціально позитивної спрямованості особистості.

/Files/images/sp/40669690-baum-mit-händen-und-herzen-fakten-logo-vector.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 572

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.