Сторінка практичного психолога

/Files/images/na_sayt_2020/T-E-Plotnikova.jpg

Плотнікова Тетяна Євгенівна

  • +380507321981

Для кого:

  • - кому зараз потрібна підтримка,
  • - хто насилу справляється з тривогою, зі страхами,
  • - у кого опускаються руки,
  • - хто відчуває, що дітям теж погано, але не знає, як їм допомогти.

/Files/images/psiholog/kniga252.png

Графік роботи

День тижня Практичний психолог
Понеділок 09.00 – 13.00.
Вівторок 09.00. – 13.00.
Середа 10.30. – 14.30.
Четвер 9.00. – 13.00.
Пʼятниця 9.00. – 13.00.

/Files/images/psiholog/pngtree-chat-bubble-sms-icon-vector-design-png-image_2006157.jpgГрафік годин спілкування

/Files/images/psiholog/Canvas_Logo.pngПрофілактична робота проводиться з учнями ліцею у програмі Canvas


/Files/images/psiholog/Без названия.jpg ХАРКІВСЬКІЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ СІМ'Ї, ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ "ДОВІРА"


Телефони довіри Телефон довіри - один із видів соціально значущих послуг. Ця послуга надає можливість ананімної телефонної бесіди з кваліфікованим консультантом. У ході розмови абоненту може надаватися інформація і психологічна підтримка, а також абонент може передавати відомості консультанту. Телефон довіри часто використовується для консультування по складним і суперечливим темам, обговорення яких в особистій бесіді могло би бути доволі складним і скрутним - це міжособистісні і сексуальні відносини, вживання психотропних речовин, тяжкі життєві обставини, тощо.


Національна гаряча лінія для дітей та молоді - це чудова можливість задати питання та поспілкуватися на теми, які Вас турбують: питання булінгу в освітньому середовищі, питання щодо освітнього процесу в умовах дистанційного навчання, в умовах пандемії COVID - 19, питання щодо порушення прав дітей у навчальних закладах. Не зволікайте, звертайтесь за експертною консультацією.Телефон Національної гарячої лінії для дітей та молоді

/Files/images/psiholog/acd587d7-58d6-11ec-a291-00238b64f8be.pngКуди потрібно звертатися за допомогою тим, хто перебуває за кордоном

/Files/images/psiholog/cyber-bullying-concept-illustrated_23-2148593533.jpg Корисні посилання щодо допомоги у разі кібербулінгу

/Files/images/psiholog/images.png Корисні посилання щодо допомоги та підтримки в ситуаціях насильства, торгівлі людьми, складних життєвих обставин

Корисні посилання для різних категорій
/Files/images/psiholog/kniga252.png

Основні напрямки роботи:

Дитина, приходячи до школи й поринаючи в шкільне середовище, вирішує свої певні завдання, реалізовує свої індивідуальні цілі психічного й особистісного розвитку, соціалізації та освіти.

Вся професійна діяльність психолога в школі орієнтована на учнів, створення сприятливих соціально-психологічних умов для їх успішного навчання, соціального й психологічного розвитку, вирішення виникаючих у них соціально-психологічних проблем.

Взаємодія психолога з конкретною дитиною, учнівською групою та класом здійснюється за такими напрямками:
  • діагностика;
  • розвиваюча та корекційно-відновлювальна робота;
  • консультування;
  • психологічна просвіта.

Психолог разом з педагогом, супроводжуючи дитину в процесі шкільного навчання, може, з одного боку, допомогти їй максимально використовувати надані можливості для освіти й розвитку, а з іншого - пристосувати індивідуальні особливості дитини до заданих умов шкільної життєдіяльності.

Основні форми організації співробітництва шкільного психолога й батьків:
  • групові й індивідуальні консультації за підсумками психологічного супроводу;
  • виступи на батьківських зборах, практичні заняття для батьків;
  • індивідуальні консультації за запитом або з ініціативи психолога.
Психолого-педагогічне консультування батьків, проведене або за їхнім запитом, або з ініціативи психолога, може виконувати різні функції:
  • інформування батьків про шкільні проблеми дитини, адже батьки не завжди мають про них досить повне й об'єктивне уявлення;
  • консультативно-методична допомога в організації ефективного дитячо-батьківського спілкування, якщо з таким запитом звернулися самі батьки або психолог вважає, що саме в цій області криються причини шкільних проблем дитини;
  • необхідність одержання додаткової діагностичної інформації відбатьків, на етапі поглибленої діагностики психолог може попросити батьків допомогти йому виявити вплив сімейної ситуації на психологічне благополуччя дитини в школі;
  • психологічна підтримка батьків у випадку виявлення серйозних психологічних проблем у їхньої дитини або у зв'язку із серйозними емоційними переживаннями й подіями в родині.

У кожному разі, підсумком консультативної роботи має бути угода про спільні дії батьків і психолога з вирішення завдань супроводу дитини в період її шкільного навчання.

/Files/images/02-24/photo_5425134480940718737_y (1).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 484

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.