Сторінка практичного психолога
Плотнікова Тетяна Євгенівна
- +380507321981
Для кого:
- - кому зараз потрібна підтримка,
- - хто насилу справляється з тривогою, зі страхами,
- - у кого опускаються руки,
- - хто відчуває, що дітям теж погано, але не знає, як їм допомогти.
Графік роботи
День тижня | Практичний психолог |
Понеділок | 09.00 – 13.00. |
Вівторок | 09.00. – 13.00. |
Середа | 10.30. – 14.30. |
Четвер | 9.00. – 13.00. |
Пʼятниця | 9.00. – 13.00. |
Графік годин спілкування
Профілактична робота проводиться з учнями ліцею у програмі Canvas
ХАРКІВСЬКІЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ СІМ'Ї, ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ "ДОВІРА"
Телефони довіри Телефон довіри - один із видів соціально значущих послуг. Ця послуга надає можливість ананімної телефонної бесіди з кваліфікованим консультантом. У ході розмови абоненту може надаватися інформація і психологічна підтримка, а також абонент може передавати відомості консультанту. Телефон довіри часто використовується для консультування по складним і суперечливим темам, обговорення яких в особистій бесіді могло би бути доволі складним і скрутним - це міжособистісні і сексуальні відносини, вживання психотропних речовин, тяжкі життєві обставини, тощо.
Національна гаряча лінія для дітей та молоді - це чудова можливість задати питання та поспілкуватися на теми, які Вас турбують: питання булінгу в освітньому середовищі, питання щодо освітнього процесу в умовах дистанційного навчання, в умовах пандемії COVID - 19, питання щодо порушення прав дітей у навчальних закладах. Не зволікайте, звертайтесь за експертною консультацією.Телефон Національної гарячої лінії для дітей та молоді
Куди потрібно звертатися за допомогою тим, хто перебуває за кордоном
Корисні посилання щодо допомоги у разі кібербулінгу
Корисні посилання для різних категорій
Основні напрямки роботи:
Дитина, приходячи до школи й поринаючи в шкільне середовище, вирішує свої певні завдання, реалізовує свої індивідуальні цілі психічного й особистісного розвитку, соціалізації та освіти.
Вся професійна діяльність психолога в школі орієнтована на учнів, створення сприятливих соціально-психологічних умов для їх успішного навчання, соціального й психологічного розвитку, вирішення виникаючих у них соціально-психологічних проблем.
Взаємодія психолога з конкретною дитиною, учнівською групою та класом здійснюється за такими напрямками:
- діагностика;
- розвиваюча та корекційно-відновлювальна робота;
- консультування;
- психологічна просвіта.
Психолог разом з педагогом, супроводжуючи дитину в процесі шкільного навчання, може, з одного боку, допомогти їй максимально використовувати надані можливості для освіти й розвитку, а з іншого - пристосувати індивідуальні особливості дитини до заданих умов шкільної життєдіяльності.
Основні форми організації співробітництва шкільного психолога й батьків:
- групові й індивідуальні консультації за підсумками психологічного супроводу;
- виступи на батьківських зборах, практичні заняття для батьків;
- індивідуальні консультації за запитом або з ініціативи психолога.
Психолого-педагогічне консультування батьків, проведене або за їхнім запитом, або з ініціативи психолога, може виконувати різні функції:
- інформування батьків про шкільні проблеми дитини, адже батьки не завжди мають про них досить повне й об'єктивне уявлення;
- консультативно-методична допомога в організації ефективного дитячо-батьківського спілкування, якщо з таким запитом звернулися самі батьки або психолог вважає, що саме в цій області криються причини шкільних проблем дитини;
- необхідність одержання додаткової діагностичної інформації відбатьків, на етапі поглибленої діагностики психолог може попросити батьків допомогти йому виявити вплив сімейної ситуації на психологічне благополуччя дитини в школі;
- психологічна підтримка батьків у випадку виявлення серйозних психологічних проблем у їхньої дитини або у зв'язку із серйозними емоційними переживаннями й подіями в родині.
У кожному разі, підсумком консультативної роботи має бути угода про спільні дії батьків і психолога з вирішення завдань супроводу дитини в період її шкільного навчання.
Коментарi